Kızım tam bir aydır hasta… Yani nasıl bir illet anlamadım yapıştı kaldı 2 gün iyiyse ertesi gece ateşleniyor … Hiç bir şey yiyip içmiyor… Geceleri sabahlıyoruz… Yetmezmiş gibi diş çıkarıyor bu hafta da öksürüyor, burnu akıyor, ateşleniyor arada kusuyor… Nasıl geçer ne yapacağım bilmiyorum kafayı yemek üzereyim… Biri yüzünden bulaştı ve hâlâ geçmedi… Kızım resmen eriyip gitti… Sabaha kadar uyuyan çocuğum uyumuyor benle kalmak istiyor hiç bir şey yemiyor… Sürekli hasta