dgltkn ben tam 2ay silikon uç ile emzirdim.2.ay kontrolümüzde doktorum bırakmamı istedi ve beni laktasyon bölümüne yönlendirdi( şehir hastanelerinde var diye biliyorum)Orada bana yardımcı oldular ilk kendini geri itmeye çalışsa da tuttu oradaki hemşire bi eliyle göğsümü bi eliyle bebeğin başından destek verdi.Evde ilk denediğimde yine aynı durumla karşılaştık ama bende inat ettim silikonsuz verdim her seferinde şuan hiç sıkıntısız tutuyor alışmamız çok da uzun sürmedi. Göğüs ucuna gelince c şeklinde tutup verin göğsünüzü bi kaç kez emdikten sonra aynı sıkıntıyı yaşamazsınız.