1 yaş 10 aylık erkek bebegım var parmakları ögreteyım diye parmak oyunu oynadık fakat o an meyve getırmek için televizyondan açtım fakat korktu kapa kapa demeye başladı 2 gündür geceleri asla uyumuyor sabahları da 2 saat sürekli parmak yok deney başlıyor dikkatınj dağıtmaya çalışıyorum sakin kalmaya çalışıyorum güvende olduğunu belirtiyorum fakat 2 yaş sendromunda da uyku bozuklukları var acaba bi pedegog ile görüşsem mi adaçayı yaktım kuran okudum ama yok ağlama krizini aniden korku krizini aşamıyorum