Merhaba hanımlar 3 yaş için kreş önerisi olan varmı. Neşe Erberk okulu için bilgisi olan varmı acaba ? Önerilerinize açığım oğlum ilkkez kreş tecrübesi kazanıcak öncelik onun güvenliği iyi olmaso tabiki her anne bu şekilde istiyordur sonrasında ingiliz eğitimi ve çoğunlukla oyunla olan eğitimler çünkü oğlum tam bir oyuncu enerjisi bitmiyor . Umarım cevap veren olur çünkü çok korkuyorum hem yanımdan ayırıcağım için hemde başına bir iş gelir die çünkü dünyanın hali ortada😞onu gönül rahatlığıyla emanet edebilceğim bir kurum önerirseniz çok sevinirim🤲🏼