Yaklasik 2 sene once yasadim doktora gittigimde beta 1000nin ustune ciktiginda kesenin gorunmesi gerekiyormus benim kesem gorunmedi doktor da dis gebelik ihtimali yuksek dedi daha sonra sag kasigima inanilmaz bir agri saplaniyordu acile gidiyordm surekli bu yuzdn 4 5 farkli doktor gormstr beni ama hicbiri kesin dis gebelik demedi bekleyip gorucez dedi resmen beni ölüme sürüklediler bi gecee dayanamıyordm acıdan esim direk hastaneye gotrdu iç kanama geciriyormusum ölmeme 1saat kalmis okadar cok kan kaybetmismki doktorlar alel acele beni ameliyata aldı ve sağ tüpüm patlamış alındı mallesef ama çok sükür dogal yolla sol tupümle hamile kaldm kısa surede 2tüplü bi kadından farkımiz olmuyormus Eğerr boyle bisey varsa iyi bi doktora gitmeni tavsiye ederim