Taze_1anne adetliyken taktır sıfır acı 😂 farketmıyosun bile takıldıgınıı . Sonrasında adet sancısı ve biraz düzensizlik olabılıyor 3ay sonra düzeliyor ve ayaklarını koruman gerekıyor sıcak tutman yani cok sancı yapıyor yoksa ama Çok güzel korunma yontemi kafan rahat valla iyiki taktırmsım