sena1111 göğüs ucum da ki kılları bir bir bayadır cımbızla çektiğim için hem kalınlaştı hemde birkaç tane arttığı için iğneli epilasyon yaptırıyorum, 4 seans oldu sanırım. Ama iz vs gibi bir durum olmadı bende hiç,kabuk tuttuğu aşamada da hametan vs gibi bir krem kullanabilirsin denildi. Sizde en baştan beri mi iz problemi oldu yoksa sonradan mı olan birşey?