Miraay Kızlar kalbim sanki saniyelik duruyor ve pat diye atıyor midemde de baskı var ben çok kalp sorunu yaşayan biriyim sanal anjiyo yapıldı temizdi bu neden olabilir
ana0105 Miraay ekstrasistol deniyordu sanırım adına , kalpte ekstra atım dediğimiz şey, bende de oluyordu önceden çok şükür bayadır yok ama kansızlık etkiliyor bir baktırın derim kan değerlerinize
tahin Miraay eğer o temiz çıktıysa başka sebeplerden olabilir kan değerleri çok etkiliyor bilmiyoruz ama bir tiroid bozukluğu dahi çarpıntı yapabilir, bir dd araya kaynak olacak ama sanal anjiyo çekiminiz ilaçlı mıydı?
Miraay cihangirko geçen ay bütün kardiyoloji tetkiklerim yapıldı ben bekoc 25 kullanıyordum ama iki hafta bırakmak zorunda kaldım tekrar başladı normal mi bu
dlrkrn @Miraay ben de sizin gibiyim çoğu zaman ama kendinize neden bunu yapıyorsunuz🥲 Yazık değil mi size postlarınıza baktım neredeyse 3 senedir aynı şeyleri yaşıyorsunuz. Her şeyiniz tertemiz. Neden psikoloğa gitmiyorsunuz?
Miraay dlrkrn merhaba hatırladım sizi 🥰 ben bu zamana kadar hep başka bölümlerde Koşturdum hiç psikoloğa gitmedim hala daha bile hep şüphe içindeyim ama bu seferdiler ağır geçiyor maalesef bana çok zarar veriyor sürekli bayılma korkusu boğazımda nir şey var gibi nefes alamıyorum gibi nefes alamayıp bayılacak gibiyim