buke89 saçım belimin de altına gelmişti artık ve sizinki gibi inanılmaz dolaşıyordu. En son bi bıkkınlıkla gidip omuz hizam da kestirdim,kafam çok rahatladı duştan sonra 2 tarama da hemen açılıyor 😅yine de her kadın gibi kestirdikten sonra bir süre pişmanlık yaşadım tabi yeni yeni alışıyorum ama rahatlık konusuna diyeceğim birşey yok,çok rahatladım.