filizmom anesteziden çıkarken çok ağlıyorlar maalesef. Oğlum ameliyattan çıktığında yarı uyanık yarı baygındı hatta ilk beni görünce tanımadı anlamsız anlamsız baktı sonra tanıyınca ağlamaya başladı. Rahat 45 dakika falan ağladı çıldırmış gibi, ne yapsak susmadı ve yorulup uyuya kaldı. 1 saat kadar uyudu ve uyandığında hiçbirşeyi kalmamıştı,sanki 1 saat önce ortalığı yıkan o değilmiş gibi 😅anesteziden çıkarken çok normalmiş bu halleri,bende çok korkmuştum hemşire böyle söylemişti.