Kızlar oğlum grip öksürük hasta ilaçlarını verdim birde zaditen var 10 damla yazıyor onu verdim oğlum genelde saat 3 te uyur şimdi ise sersem gibi oldu sanki bayılıyormuş gibi oldu hayla şuan sersem gibi etrafa bakıyor gözünü kapatıyor uyuyor tekrar açıyor korktum internetten araştırdım sersemleştirciymiş çok ağladım resmen oğluma eziyet ettim doktor neden bunu yazar ki 10 damla birde çok geldi gözüme resmen oğlumu bayılttım yani 🥹off bir daha asla bu damlayı kullanmam