aysgll1 aslında Gümüş kapakta Süt birikiyorsa sütünüz vardır ben sizin yerinizde olsam bebegimi emzirirdikten sonra onar dakika iki göğsümü sağarım, Gelmese de bol bol salın benim hiç sütüm yoktu bebeğime mama veriyordum sütüm şu an öyle bir arttı ki sürekli mastit Oluyorum o yüzden bol bol sağ Bak nasıl artacak