Birannne benim bebeğim epilepsi. Anlattıklarınız epilepsi nöbetine benziyor mutlaka video çekin. En kesin tanıyı video ile koyuyorlar. Emar eeg vs bunlarda çıkmayabiliyor, ki bizimki çıkmadı mesela. Tüm testlerimiz temizdi. Sadece videoya bakılıp teşhis kondu. Korkmayın bebeklik çağı epilepsileri genelde birkaç yıl ilaç kullanılıp geçen cinsten oluyor. Bizim ailemizde kimsede yoktu, sizin eşinizin kardeşinde varmış mutlaka wes gen paneli testi yaptırın orada çıkar herşey. Biz 1 senedir ilaç kullanıyoruz. 1 sene daha kullanıp bırakıcaz. Eeg ye gelince, bebeği geceden uykusuz bırakmanız lazımki eeg çekilirken uyusun. Uyumazsa çekilemiyor