Brck doğum kontrol hapı vs kullanıyor musunuz? Ben bi dönem 7-8 ay kadar kullandım ve adet miktarım baya baya azalmıştı,adetlerim lekenelerek olup bitiyordu. Doktorlar birkaç defa bile leke şeklinde kanama olması yeterli bizim için diyor. Yani ben bi kere danıştığım sa bu şekilde söyledi.