esrayadasare Ultrason resmi 5+4 şuanda 6+2 oldu keseden tahmin yapanlar var bakan olursa resim atıcam
aysegul_my esrayadasare aslında keseden tahmin için erken bı hafta genelde 7 ve 10 hafta arası yapilan tahminler doğruluk payı yüksek olur
cananuluyer esrayadasare yuvarlaktı oğlum oldu kenarlardan basık olunca kız diyorlar ben kıza benzettim
aysegul_my esrayadasare bu çok küçük cnm dediğim gibi bu haftadan yorum yapmak doğru değil sen 9 hafta gibi çekilen bi resmi atarsın buraya bida bakarız ☺️
esrayadasare aysegul_my https://mutluresim.com/images/2025/03/28/1WWBiV.jpeg. 9+3 ile şimdi tahmin edebilirmisiniz acaba 🤔☺️
_Nehirim_ aysegul_my aysegul_my Banada yaparmısınız 😀13+4 şuan oldum 16 haftalık az kaldı gitmeme doktora o zaman belli olucak
aysegul_my esrayadasare kiz kesesi gibi geldi bana kalbinizden ne geçiyor anneler çoğunlukta hissediyor birde rüya olayı var benim iki evladimda rüyama girmişti cinsiyet öğrenmeden önce belki sizde görürsünüz
_Nehirim_ esrayadasare Ay benim kide bu 😀 Benimde bi kızım var içimden hep erkek geçti bu 13 haftalık şuan 16 haftalığım 1 hafta sonra netleşecek bakalım
Alyehus _Nehirim_ bence erkek ☺️ kızlar daha böyle et topağı dibi oluyor erkeğin eli koşu daha belli. Benim kızlarım öyleydi 😀