aycoregim mslhfs 43. gunumde tahlil yaptirdim negatif, 46 gun oldu hala gelen giden yok. Ama ben ilac kullanmiyorum, doktor direkt emzirdigin icjn oluyor dedi
Brck Merhabalar anneler emzirirken benimde öyle duzensizdi doktorum iki seneye kadar normal düzensiz olması dedi
Brck mslhfs tabiki nasıl isterseniz benim bir ay geciktigi olmuştu çok tedirgin olmuştum doktorum böyle soylemisti
tapanc aycoregim benim oğlumda 5.5 aylık 2 kez regl oldum 4 gündür gecikti sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı inşallah doğrudur insan korkuyor
aycoregim tapanc ben de yaptim 2 kaset test onlar da negatif. Kan verdim o da negatif bilmiyorum gönlümüzdeki versin Allah ne diyelim hayirlisi