Mrv_cnl Merhaba hanımlar Oğlum duygularını vurarak bağırarak gösteriyor uzun bi süredir böyle evde buna zemin hazırlayacak hiç bşy yok ablası(6) çık naif. Ona çok fazla vuruyor. Yaşayan var mı yada bunun önüne geçebilen?
Mukaddes_5 Mrv_cnl bizimkide iyle ya yapma vurma diyorum yok kiziyorum hirpaliyorum yok iyi konusuyorum yok anlamiyo sanirim bu bi surec ve caresi yok gibi