annediyebiri ilk cümleniz güldürdü 🫠🥲diğer söylediklerinize de katılıyorum. Sokakta sahipsiz köpeklere asla yaklaşmıyorum,oğlumun da yaklaşmasına müsaade etmiyorum. Artık aklı biraz biraz erdiği için de yaklaşmıyor zaten,babaannesinin bahçede baktığı bir köpeği var gittikçe onla oynuyor istediği gibi. Çünkü köpeğin huyunu suyunu biliyoruz. Sokaktakilere güvenemiyorum ne yazık ki,kendim de çok korkuyorum .