Merhaba benim de kızım 28 Eylül doğumlu 2 günle ekimi kaçırdık bizde 🫣Henüz şuan 3,5 yaşında olmasına rağmen bende ilkokul erteleme düşünüyorum anaokulunda çalışıyordum bende oğlum doğmadan önce öğrenci işlerinde hatırladığım kadarıyla velilerimiz Devlet hastanesinde çocuk psikoloğu yada çocuk sağlığı mıydı neydi o bölüme gidip test yaptırıp konuşma veya dil bozukluğu olarak çıkarıyorlardı raporu sonra ram merkezine gidiyorlardı Rapor bir yıllık olduğu için ertesi yıl yine aynı işlemleri yaptırıp düzeldi olarak işlenip sildiriyorlardı raporu sicile işlemiyor bu arada