yigitinannesi41 15 aylik oğlum var uzun süredir dudak kayması var doktora gösterdik disten de olabilir konuşamadığı için de olabilir dedi ama hala aynı. Bizim gibi bu tarz birsey yaşayan var mı acaba
mutlukoala yigitinannesi41 ayy nörolojiye götür ya. Dişten dolayı kayması için dişin çürüyüp iyice sinirlere sirayet etmesi lazım ki hani ondan kayıyo diyelim. Bence nörolojik bir sebep olabilir
mirgulak yigitinannesi41 bence farklı doktora götürün yada götürdünüz mü dişten olacağını sanmıyorum çünkü 15 aylık bır bebek daha ne konuşması gerekıyor Muş konuşmadan kaynaklı olacağını sanmıyorum norolojıye bı götürün en azından o konuda ıcınız rahat olur