Gamzeay1 Merhaba çok çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz .Bende doğumdan sonra apse oldum 3 kez boşalttılar iriyi iğne ile geçtiğini söyledi en son doktor ama o meme de sütüm çok az çelişmiş bebeğe verilmezmiş. İlk 2 yada 2 buçuk ay sagıö yapıyordum zaten çok az geliyordu suan hic yok gibi de değil sıksam geliyor kontrolden tam 3,4 ay geçti ağrım falan yok özele gitmiştim ultrason ile falan bakılmadı ama benim içim de kaldı sizce ultrason baktır malı mıyım