denizse kaymakliekmekkadayifi yeni doğan döneminde değilde 4 cü aydan itibaren d vitamini takviyesi sağlanıyor bebeğiniz kaç aylık şuan
_YanakReisinAnnesii kaymakliekmekkadayifi ocean kullanıyorum. Yaşı büyüdükçe uygun dozunu alıyorum memnunum,değeri de gayet iyi çıkıyor tahliller de
barankus Bende burda bekliyim.ocean goruyorum duyuyorum hep sali gunu kontrole gidince doktorumuza daniscam bi.suan kullandigimiz kabiz yapti bebegimi
barankus denizse benim 17gunluk ama doktor verdi doktorun verdigi kabiz yapti bebegi ondam oldugunu dusunuyorum cunku dvitamini basladigimjz gunden beri kabiz bebegim
Always-be-happy_Always-smile denizse ben sağlık ocağına ilk götürdüğümde ücretsiz D vitamini verdi. Günde 3 damla kullanmamızı söyledi. Sağlık ocağının ücretsiz verdiğini bitirdim. Şimdi Ocean aldım. 1 haftadır ocean veriyorum. 3 ay 14 günlük bebeğim.
Always-be-happy_Always-smile barankus D vitamini kabızlık yapmıyor. Bebeklerin bağışıklık ve bağırsak sistemi gelişmediği için gayet olağan bir durum.
almila2024 Ocean 400 kullanıyoruz. D vitaminii baya yükseldiği için doktor önerisiyle haftada 2 kereye düşürdük her gün fıslatmıyorum artık.