kahvekolik_ Kizim iki hafta sonra bir yasina basicak insallah, zaman ne hizli gecti inanamiyorum gercekten, dogum resimlere bakim duruyorum goz yasim pit 🥲 Siz ilk yas dogum gunune ne hediyesi almistiniz? 🎁 🧸
feyzanuur kahvekolik_ biz bi şey almadık ama dedeleri akülü araba ve park aldı, onlar almasaydı öyle bi şey alırdık muhtemelen
TulayGeriDon kahvekolik_ ay bilmiyorum. Eşim çiçek alma hevesinde. İlk cicegini babasından alacak diyor. Solmayan çiçek alacakmış. Ama ben ne alayım bilmiyorum. Dedeleri akülü araba ve anne kontrollü bisiklet alacaklar. Halası ve dayısı ayakkabı alacak. Bende manevi bi hediye almak istiyorum eşim gibi. Ama çok kararsızım
coldplayy kahvekolik_ sihirli yolculuktan adına özel hikaye kitabı yaptırmıştık. Çok anlamlı bir hediye oldu bence. İlerde kendi hikayesini okuyacak ve isterse yıllarca saklayabileceği bir kitap.
Sensen20 kahvekolik_ hiçbir şey almadım sadece pastayla uflettik resim cekildik güzel bir anı kaldı 1 yaşındaki çocuk anlamaz hatırlamaz ki zaten önemli olan hatıralarda kalabilmesi şuan 3 yaş doğum günü buna özeniyorum mesela birsuru pasta malzemeleri balonları falan aldım hediye olarak bisiklet manyetikli legolar 25li hotweels araba eşofman takımı vs alındı hepsini biz almadık tabi dedeler anane vs o şekilde ☺️🫶🏼