Arkadaşlar çocukta ateşi görünce bende ekran gidiyor resmen,covid olduğumuzu düşünüyorum,eşim beş gündür hasta ama bizde belirtiler yeni görülmeye başladı,kızım 26 aylık ve balgamlı öksürüğü dışında aktifti bugün ateşi çıktı şimdi,sabah doktora götürmüştük antibiyotiklik bişey görmüyorum dedi ama tıkalı ve ateş 38.3 lerde,hafta sonu giriyor araya,yarın doktora götürmeli miyim tekrar sizce,nasıl üstesinden geliyorsunuz? Teşekkür ederim şimdiden