Sunshine__ amin inşallah tek bakıyorsanız eğer cidden çok zor güzel yanları da var elbet beraber büyüyecekler ama işte büyüyünceye kadar da zor geçecek biri ağlayınca diğeri de ağlıyor küçüğünü alıp emziriyorum oğlum kıskanıyor kardeşini dövüyor bazen çok seviyor vermem diyor ama yinede bir sekilde idare ediyoruz şimdi 16 aylık olacak diğeri 2 buçuk aylık