Iyi geceler hanımlar. 21 aylik bebeğim var hala emziriyorum. Dünde regl oldum küçük bir leke geldi. Bugün de kahverengimsi leke geldi bi defa. Tam anlamiyla sökülmedi. Normalde ilk gün hemen sökülürdü yoğun olurdu. Bu ay böyle oldu anlamadim. Basina gelen var mi mevsimsel mi acaba. (Bu arada çocuk düşünmüyoruz)