Dlk55blt-rdvn Arkadaşlar merhaba, kullanıp memnun kaldığınız yüz bakım ürünleri neler? Yüzümdeki lekelerden kurtulmak istiyorum artık.Özellikle kahverengi , kırmızı vs lekeler için mutlaka kullanmalısınız dediğiniz ürünler…
Senakaraca Dlk55blt-rdvn ben bir süre kullandım. Ama leke kremlerini Kasım -Şubat ayında öneriliyor. Güneş olmadığı dönemde. Acnelyse kullandım. Çok güzel soydu. Doktorun önermedigi kremleri kullanmanızı tavsiye etmem.
annesirin Dlk55blt-rdvn Bugün cildiyeye gittim. Leke ve sivilce kremi verdi. Adı Azelderm %20 . Cildiye önerisi daha iyi olur bence. 🤷🏻♀️