bsradm 11 aylık ilk 6 ay çok iyiydi sonra ne olduysa diş mi atak mı ne zıkkımsa artık uyumuyor hele bu aralar asla uyumuyo dalmıyo şakasız dün gece saat 1 den sabah 6 ya kadar ayağımda salladım asla dalmadı hep ayakları elleri kıpır kıpır inanın intiihar edicem artık 5 aydır böyleyiz dün gece artık en kötüsüydü şimdide uyutmaya çalışıyoruz uyumuyor öğlen uyudu 1 de kalktı ve hala ayakta nedir bu kızlar neyden kaynaklı Salı günü götürücem doktora lanet ediyorum artık bıktım
SetenayCo bsradm Benim kızım da yaşında tek uykuya geçti, çoğu bebek artık bu aylarda geçiyor. Diş, ciddi bir şekilde zorluyor olabilir, köpek ve azı dişler diğer kesiciler gibi kolay çıkmıyor.