prenseskus Tam 1 ay oldu sezeryan oldum Ama böyle az az lekenmem var Normal mi ilk doğum da 1 hafta sürdü bu çok uzun sürdü
myavocado prenseskus sezaryen sonrası ilk 15-10 gün kanama, sonra da lekelenme şeklinde 40 gün boyunca akıntım devam etmişti benim de. Normaldi, doktor da normal demişti bir sıkıntı yaşamadım.
esrazts prenseskus normal canım sezeryan dan sonra bunların olması bende sezeryan ile doğum uaptim hala düzene girmiş değil ki iki sene olacak bide düzelsin diye sprial taktiridm hem korunma amaçlı gene de aynj
ayseadam Valla benim normal doğumdu 3 ay oldu dogurali daha bu ay düzenli regl oldum bu ana kadar hep leke leke idi normaldir.sezeryanda biraz gecikebilir sütün geç gelmesi gibi kuzum geçmiş olsun inşallah 🥰