Metemommy Merhaba, 2 hafta önce microblading işlemi yaptırdım. Alsancakta Emsal Doğan şubesinde. İlk seans gayet iyi geçti doğal görünüm ve acısız işlem oldu. İlk 2 gün bi tık koyu oldu sonrasında normal. 2. Seansta tam olarak ortaya çıkacak. Toplam 3 seans olacak.