Deletedmom_215 vurma konusuna çok takılmışsınız sanırım. Öyle şeyler çok nadir oluyor hatta özel kreşse bence daha dikkatli olurlar. Bizim kurum kreşi olduğu için bazen vukuatlar oluyor ama oğlum geçen seneye göre daha iyi. Geçen sene sizin oğlunuz gibiydi naif, duugusal, kendi halinde. Bu sene kendini korumayı öğrendi mesela