minemylmzz 13 Şubat günü mekonyum aspirasyonu sebebiyle 40+0 da sezeryan doğum yaptım. Kızım 3.250 kg doğdu. 14 Şubat’ta yoğun bakıma alındı ve 21 Şubat’ta taburcu oldu. Taburcu olduğunda 3.310 kg idi. Bugün tam 22 günlük kaç kilo olması gerekiyor?
yaraliceylanim minemylmzz çok küçük daha kilo verip yeniden kilo almış olabilir 400-500 Gr alması lazım demişti bize hemşiremiz en az miktar
prenseskus aysebb benim kızım Da 5 Şubat doğdu 8 gün yoğum bakımda yattı 36 haftalık doğdu 3080 doğdu Sarılık falan oldu Beslenme çok zayıftı Son 10 gün içinde yavaş yavaş toparlamaya başladı kızım Bugün 3800 kilo çıktı 3950 falan di kıyafet falan düştü 3800 sizce nasıl??
asrinhatasi prenseskus yoğunbakımda da kilo vermiştir. Ki yoğunbakıma girmeseydi bile 800 gr almış doğumdan bu yana bence gayet iyi. 🌸