Damlaymz Canim bende de var.Ama benim adet duzensizligim yok.28 gunluk döngülerde regl oluyorum.Gunu hatta saati bile bellidir.Bana 17 yasimda teshis kondu.Doktorum bana kimisinin regl duzensizdir,kimisinde killanma artisi olur,kimisinde sac dokulmesi olur,kimisinde sivilcelenme olur demisti.Ben saclarimda ve cildimde asiri yaglanma sorunu yasadigim icin cildiyeye gitmistim o beni jinekologa yonlendirdi.O zaman belli olmustu.