esratr1 Kızlar bebeğim ek gıda ve emzirme olarak ilerliyor fakat şu ara bez sayısı günde 3 bile değil çok azaldı nedeni ne olabilir acaba başına böyle bişey gelen var mı? Aklım takılıyor neden diye
likeli esratr1 verdiğiniz su miktarını arttırın bence. Çiş sayısı bebek büyüdükçe azalıyor ama günde 3’ten az bana az geldi.
esratr1 likeli evet bende şaşırıyorum yiyor bide emiyor ama ona rağmen böyle olması beni tedirgin ediyor şu miktarını arttırmayı deneyeceğim
esratr1 Teletabianteni doktoruma sordum terliyorsa sıvı kaybı yaşıyordur idrar yoluyla değil de ter yoluyla atıyor sanırım o yüzden endişe edilecek bir durum olmadı şükür
arasbek Teletabianteni kaç aylık sizin ? 8.5 aylığız 2 aydır nerdeyse çişimiz azaldı el gıda yiyor emiyor ama 3-4 bez alıyorum o da tam dolu olmuyor
Teletabianteni esratr1 benim bebeğim de çok terliyor. Umarim ondandır bezini açtığımda moralim çok bozuluyor