aybars1234 yeğenimin dişleri dediğiniz gibi oldu. Gece sürekli emerek uyurdu sabaha kadar annesini emzik gibi kullanırdı. Ona da süt çürüğü oluşmuş dediler. Ön Dişleri çıktı bi kaç ay içinde hızlıca ilerledi ve çürüdüler. Malesef yeğenimde çürüyen dişler apse yaptı baya canı yanmıştı umarım sizin bebeğinizin öyle olmaz. Apse yaptığı için ameliyatla ön dört dişini kökünü aldılar. O yüzden dikkat edin iletmesini kontrol edin.
Emzirdikten sonra şekerli şeyler yedikten sonra su içirin. Ablam öyle yapardı.