sebur ben alıp dolaba koyuyorum olgunlaşmasını istediğimi kenara ayırıp olgunlaştırıyorum diğerleri dolapta öylece kuzu kuzu yatıyor 😂 çeyrek kullanıyorum kalanının üst kısmına biraz zeytinyağı sürüp streç ile sarıp dolaba koyuyorum zaten biraz bende yiyorum 3 gün içinde bitmiş oluyor iki üç gün ara verip tekrar olgunlaştııryorım belki size de fikir olur ☺️