3 yaş bir kızım var asla yerinde durmaz asla sürekli konuşur sürekli bir ağlama mız mız ağlamasından artik nefret ettim artik sinir krizi gecirecem evde bir cocuk her seye ağlar mı hayatta yanında telefonla konuşamazsın nereye gitsem peşimde bir dakika bile dibimden ayrilmaz oyuncaklarla oynamaz bir sürü oyuncakları bebekleri var otur biraz oyna yok illa koşturacak masanin ustlerinde koltuk tepelerinde ne yapacam ben nerde hata yapıyorum herşeye ağlaması beni artik bitirdi şımarık bir cocuk yetiştirmek istemiyorum