ads0210 Bronşiolit tedavisindeyiz ve antibiyotik içiyor kızım. Pişik oldu, kıyamam dokundurmuyor bile alt alırken. Doktoru sudokrem ve bepantol verdi ama ben alternatiflere de açığım.siZ ne önerirsiniz, hangisi çabuk geçirir acaba?