Tatlican arnka_mommy Bazıları hep derya keşke erkek olsaydık ,onların işi daha kolay diye . Ben hiçbir zaman öyle demedim iyiki kadn olarak doğduk ve iyiki anne olduk💕
arnka_mommy TulayGeriDon En büyük dualarım dan bir tanesi. Hiç bir kadın ölmesin hiç bir evlat annesiz kalmasın hiç bir eş yoldaşsız olmasın hiç bir anne- baba - abi - abla - kardeş ölüm ile sınanmasın 🌹
arnka_mommy Tatlican Kendi hikayesini yazmış ve yazacak olan bütün kadınlara kocaman sarılıyorum. 🌺 İyi ki Kadınız ve iyi ki Anneyiz 💐