30 aylık kızım 3 hafta önce tuvalet eğitimine başladık. Cisi hallettik ama kaka problemi hala devam ediyor. Şu ana kadar 3 kez kaka oda takviye ilaçla falan. 1 haftadır yapmıyor yine kakasını. Kıvranıp duruyor korkuyorum diyor ağlıyor. Kakası geldiği an uyucam diyor yapmamak için. Ne yapacağımı şaşırdım oturdum ağlıyorum. (Kitap müzik hikaye ödül balon birçok şeyi denedim)