Keşke vermeseydiniz … ama olan olmuş. Suçlamayın kendinizi , Çocuğunuza verdiğiniz her şeyin önce siz tadına bakın lütfen 🙏🏻 Ben de meme bırakma sürecinde sabır taşı aldım tavsiye üzerine fakat tadına bakmamla atmam bir oldu. Yara bandı taktım o şekilde bırakmıştık 21 aylık iken