Dün iftarda misafirim vardı ve pideyi fazla almışız şuanda 1 bütün 1 yarım pidem var ve yarın akşamda kayinvalideme davetliyiz sahur için birsey yapmak istiyorum değerlensin diye ama eşimde kibardır herseyi yemez güzel önerileriniz varsa yazabilirmisiniz