Ozlem98 16 günlük kızımın poposunda kırmızı sivilce gibi şeyler çıkmış. Kirli bez tutmuyorum sık sık değiştiriyorum sudocrem kullanıyorum ama böyle bi sorun yaşadım bez olarak molfix kullanıyorum acaba bezden dolayı olabilir mi değiştirsem düzelebilir mi ?
BurcuMasal Ozlem98 Bezden olabilir yediklerinizden olabilir emziriyorsanız ben normalde prima kullanıyordum 1 gün sleepy kullandım mahvoldu
Minikbal Ozlem98 sürekli krem kullandığınız için ıslak kalır ondan da olabilir. Bi süre krem kullanmayın kuru tutun
NurrC Ozlem98 sleepy bez ve yenidoğan ıslak mendilimiz aynı zamanda mustela pişik önleyici sürüyorum. 2 ay 25 günlüğüz hiç daha poposu kızarmadı çok memnunum
Mbrcm Ozlem98 bizde molfixle başladık pişik yaptı sleppy e geçtik pisikte geçti bezden olabilir ıslak mendil de yapabilir onu da degistirmistim
Bettytt Islak bez yerine pamuk ve su kullanıyorum ben, hiç pişik olmadılar, krem olarak da mustela veya bepanthol baby kullanabilirsiniz. Primadan hiç memnun kalmadım ben, sleepy ve molfix kullandım, ikisi de başarılıydı