ea_aylms6 valla arkadasim benim cocugumda 5.5 aylik ben yurutec aldim. Bi kere anne icinde cok buyuk rahatlik. He söyle bi sey var surekli tutmuyorum tabi ki, ornek veriyorum yemek yapacaksam o an koymam gerekiyor yoksa durmuyor veya ev supureceksem de ayni sekilde. Hepimiz yuruteclerle buyuduk valla, her seye takilinca olan bize oluyor bu defa kafayi kiriyoruz o söyle bu böyle diyerek