Geçen sene Buca Seyfi Demirsoy kadın doğumda yaptım doğumumu. Hüseyin aytuğ avşar vardı o zaman abimin üniversiteden arkadaşının abisi çıktı o vesileyle onda doğum yaptım ve özelden farksızdı ilgi alaka ebelerinde aynı şekilde ama eminim arada tanışıklık olduğu için ebeler o şekilde davrandı. Şimdi Aytuğ bey özel galene gitmiş ne yazık ki bende o hariç oradaki hamilelik için gittiğim diğer doktorlardan memnun kalmadım hiç. İlk şinasi kılıç ı onermişlerdi hamileliğim başında gittim kalp atışı duymadığı için 10 gün sonra tekrar gel ya kalp atışını duyarız yada acilden düşük yapıp gelirsin zaten demişti çok korkutmuştu beni o anki sıfır olan tecrubemle ve abla abla diye hitap ediyordu yasıda 50 55 arası bidahada gitmedim. Bilmiyorum belki alanında iyi bir doktordur ama ben o korkuyla birdaha ona gitmedim. Hamilelikten öncede kontrol amaçlı Tevfik Berk bildacıya gitmiştim yine övülen bir doktordu onu sevmiştim güler yüzlü iyi bir doktordu doğumda nasıl bilmiyorum ama. Allah gerçekten iyi insanlara denk getirsin sizide 🤲🏼