Kızlar çok üzgünüm 1 haftada 3 defa doktora gittik dünya kadar ilaç sonuc gene aynı geçmeyen isal tikanircasina öksürük grip cok kötüyüz dün gene götürdüm ventolin şurup ve antibiyotik iğne multiseft 500 mg bunları kullanan oldumu acaba özellikle ventolin şurup hakkında bilgilerinizi benimle paylasirmisiniz 1 hafta sonra duzelmezse yatişı yapılacak 😢