tugbaaaerdogan vallahi kızım 2:30 aylık oldu o günler gerçekten iyi uyuyormuş benimki şu an sabah beşte yatıyor akşam beşte uyanıyor ve ben taşınma aşamasındayım per perişan oldum sabah beşe kadar uyanığız Yani ilerisi daha beter inşallah üç aydan sonra düzelir bütün bebekler yoksa benim delirmeme ramak kaldı