Oğlum 3 ay önce sünnet oldu. Her bezde özellikle kontrol ediyordum ve geriye doğru çekiyordum. Bugün baktım üst kısmı yapışmış. Doktora foto attım katlanma olmuş elle müdehale ile açalım dedi. Çok üzüldüm sünneti zor geçti yine aynı süreci yaşamaktan canının yanmasından çok korkuyorum. Sabahtan beri aşırı stresliyim :(