birprensannesi41 Umutunannesi_ e bebekten kot gömlek almıstık o gwcen paxara gittik bi takım begenmiştim onuda aldım 🤣
oylesinebiri__ Umutunannesi_ ikisinide internet sitesinde gördüm mağazadan aldım bebeğim 6 aylık takımın altına krem patik ayakkabı mavi tulumun altına da mavi ayakkabı almayı düşünüyorum
oylesinebiri__ Umutunannesi_ teşekkür ederiz canım 🥰 evet waikiki den aldım çok beğendim yıkadım kumaşı duruşu güzel
yakisiklinin_annesi Umutunannesi_ benim oğlum da bir yaşında Krem gömlek altına da acı kahva kargo pantolon aldım babasıyla takım olacaklar İnşee ALLAH