Bebeğim şuan 6 aylık 3 aydan berş bunu yaşıyoruz, yeni biberonla denedim şırıngayla denedim banamısın demedi sonda ile bile denedim. Plates topunda zıplayarak içirdim bir ara ama dizlerim dayanmadı. Genelde uykusuna denk getiririyorum başını yükseltip öyle içiriyorum ama uyanık olduğu zaman 1 saatten fazla sürdüğü oluyor içmiyor cinnet geçirdiğim zamanlar oluyor bende yudum yudum içiriyorum. Biberon akış hızı çok önemli ayına uygun olsun ben bir ara sürekli dışarı çıkarıyordum arabada içiyordu şimdi yeni bir yöntem buldum deniyorum iki seferdir sıkıntısız içti büyük müslini onun açamayacağı çevreyi göremeyeceği şekilde ikimizin üstüne örtüyorum sadece beni görüyor bu şekilde ili defa içti ama yeni keşfettim bunu birinden duydum birde ışıklı ve sesli oyuncakla dikkatini dağıttığımda içiyor faydası olurmu bilmem ama her yöntemi denedim